Lid worden?

Bij de IJmuider Harmonie worden de muzieklessen door vakdocenten en musici in het verenigingsgebouw gegeven. Hierdoor kunnen de lessen voor leerlingen tot 21 jaar t.o.v. Kunstencentra/Muziekscholen tegen sterk concurrerende tarieven worden verzorgd. De lesduur bedraagt, afhankelijk van de groepsgrootte, 15 minuten per week of 30 minuten per twee weken. In de schoolvakanties zijn er geen lessen. De lestijden worden zoveel mogelijk in overleg met de leerling/ouders bepaald. Naast deze lessen nemen de leerlingen plaats in één van de (opleidings)orkesten van de IJmuider Harmonie. Jeugdleden tot en met 21 jaar kunnen deelnemen aan dit opleidingsplan.

Kosten individuele muzieklessen (opleidingsplan) per seizoen*: € 305,-
* Dit is voor een (school)jaar individuele muziekles, inclusief contributie van de vereniging, bruikleen instrument, bruikleen uniform, deelname aan een orkest en alle verenigingsactiviteiten, exclusief lesboek.

Voor leerlingen boven de 21 jaar hanteren wij andere tarieven, deze kunt u opvragen via via hoofdbestuur@ijmuiderharmonie.nl. Meer informatie over het opleidingstraject of de blokfluitklas van de IJmuider Harmonie kunt u inwinnen via hoofdbestuur@ijmuiderharmonie.nl.

Blokfluitklassen

Kosten blokfluitklas voor een seizoen* : € 55,-
* Seizoen loopt gelijk met een schooljaar, kosten zijn inclusief bruikleen blokfluit, exclusief lesboek. In de schoolvakanties zijn er geen lessen.
Meer informatie over de blokfluitklas of het opleidingstraject van de IJmuider Harmonie kunt u inwinnen via hoofdbestuur@ijmuiderharmonie.nl..

Wij bieden een (school)jaar blokfluitles in ons verenigingsgebouw (exclusief lesboek) inclusief contributie en bruikleen blokfluit aan voor een bedrag van € 55,-
Naast het spelen op de blokfluit leren de kinderen noten lezen, ritmes begrijpen en komen de basis muziektermen aan de orde.
Er wordt lesgegeven in kleine groepjes, zodat kinderen leren samenspelen, maar met voldoende ruimte voor individuele aandacht tijdens de lessen.
Aan het einde van het les(school)jaar wordt er tijdens de laatste lessen kennis gemaakt met alle andere muziekinstrumenten die binnen onze grote vereniging worden bespeeld, zodat de kinderen na 1 of 2 jaar blokfluitles (afhankelijk van leeftijd, bereikt niveau en beschikbaarheid/plaatsingsmogelijkheid) een keuze kunnen maken voor een ander instrument.
De blokfluitlessen worden gegeven in ons verenigingsgebouw. Afhankelijk van de groepsgrootte duren de lessen 30 tot 45 minuten per week, in de schoolvakanties zijn er geen lessen.
Kinderen vanaf 7 jaar en ouder kunnen worden aangemeld voor de blokfluitklas.
Bij voldoende aanmeldingen wordt een nieuwe groep gestart.

• Er zijn (nog) geen optredens/activiteiten gepland in dit jaar.

Social Media

Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van de tweets. Bekijk al onze tweets op http://www.twitter.com/MuziekIJH