Hier zijn alle nieuwsberichten van de Showband te vinden:

<< < 20192017 > >>

Lampionnen optocht Alkmaar

Op 5 oktober heeft de Showband weer meegelopen in de lampionnen optocht van Alkmaar.
Voor het eerst liet de showband haar volledige vernieuwde repertoire horen waarop afgelopen repetities stevig op gestudeerd is onder leiding van instructeurs Marcel en Marco.
Een primeur dit jaar was dat er vier jeugdleden meeliepen. Zij hebben extra moeten aanpakken om ook het excercitie element onder de knie te krijgen in slechts vier repetitie avonden, waarvoor hulde.
Zoals voorgaande jaren voer de optocht langs de grachten en straten van Alkmaar, veel kinderen met lampionnen en veel publiek langs de kant. Altijd een leuk optreden.

Onze jeugd: vlnr.: Abel, Chinouk, Anja en Jorian.

Open repetitie

Op 16 juli 2018 houdt de Showband een open repetitieavond tijdens de laatste repetitieavond voor de zomerstop..
Iedere geïnteresseerde, blazer, slagwerker of alleen luisteraar is welkom vanaf 20:00 uur in ons verenigingsgebouw Tolsduin Tolsduinerlaan 12 1981 EG Velsen-Zuid.

Open repetitie

Op 14 mei 2018 houdt de Showband een open repetitieavond.

<< < 20192017 > >>

• Er zijn (nog) geen optredens/activiteiten gepland in dit jaar.